Nöjeschock

Hamnade på Stiftelsen igår. Inte så mycket för musiken som för sällskapet. Men vad har det blivit av folket. De flesta var runt 20 och resten 40+.
 
De gånger jag är på krogen så brukar det vara med ganska varierande resultat. Endera har jag skitkul eller så  är det dötrist och jag går hem med en känsla av hopplöshet. När jag var yngre så var krogen typ det roligaste man kunde göra. Så det känns väl extra trist när man känner att man har växt ur det. Bitterhet kanske det kallas. Denna gång så hade jag dock roligt. Allt tack vare sällskapet.
 
Ännu mer roande blev det.  Ett halv fyra ragg borde vara mycket sämre än ett kvart i tre ragg. Tss..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0