Fredag den 13 är inte min otursdag.

 
Arbete, boende och KÖRKORT. Är jag vuxen nu? 
 
Jag förstår det inte riktigt än. De senaste 5 åren har jag börjat planera för att bli en av de där som aldrig skaffar ett. Men nu är det klart, efter allt slit. 
 
Teorin var ingen match efter 4 år på universitetet.  Men de där två felen kommer att gräma mig för alltid eftersom jag hade fått dem rätt  om jag hade tagit mig tid att tänka ett halvt varv till. Den ena hade jag rätt svar på fram tills 1 sek innan jag avslutade. Men det är som det är.
 
Körningen gick åt skogen. Jag körde fel väg,  blev bromsad två gånger och provförrättaren kommenterade säkert minst 10-15 olika saker. Det var på det hela taget en av de sämsta körningar jag har gjort. Men uppenbarligen så räckte det ändå. 
 
Nu är bara det svåraste kvar. Att lära mig att köra ensam.

Strax tillbaka..

Inledde med 14 dagars intensivkurs, avslutar med 12 dagars arbete. Snart färdig.

RSS 2.0