50 shades of Grey

Årets tantsnusklitteratur. BDSM och dominans är nästan lika trendigt som Shabby Chic nuförtiden. Det ska bli intressant att läsa. Jag har bara hunnit ett par sidor än. Jag blev lite full i skratt när boken tillängnades ".... min mästare i världen". Jag är inte så insatt, men jag har en känsla av att bdsm folket inte kvider "ja mästare" när hen frågar om hen vill ha ett par piskrapp till. Ens i Sverige. Översättaren verkar ha varit lite för flitig i översättningen. Eller har jag fel?
 
Vad är det bästa då? Jo, männen* som har blivit förbjudna att titta på porr,  kan klappa ihop boken framför frugans näsa och bara "Nejdu älskling, det här går inte för sig".
 
 
* eller kvinnor. För jag tror inte att hurvida man uppskattar porr och erotisk litteratur har så mycket att göra med könet. Men risken finns ju att någon inte gillar någotdera och då blir det inte så mycket boksmällande.

RSS 2.0